Powered By Blogger

wtorek, 23 kwietnia 2013

Nie wierze...

         Jürgen Klopp wytłumaczył motyw odejścia Mario Götze do Bayernu. "To moja wina"
Trener dortmundczyków przed meczem z Realem Madryt wytłumaczył powód odejścia jego wychowanka do Bayernu Monachium. - Jeśli ktoś tu jest winny, to jestem to ja. Nie mogę stać się 15 cm niższym, łysym Hiszpanem. Götze chce po prostu pracować z tym wyjątkowym trenerem, który nazywa się Guardiola i nic go przed tym nie powstrzyma - powiedział dziennikarzom Klopp. - Przede wszystkim jednak nie mogę porzucić stylu, którego nauczyłem moich piłkarzy i zacząć grać tiki-takę - zakończył.


    Że co  proszę ?! Dla mnie Klopp jest najlepszym trenerem na świecie i ... nikt go nie zastąpi!
A Mario ? Mario spieprzył sprawę. Wbił mi nóż w plecy , ale pewnie nie tylko mi... Zawiódł kibiców , fanów piłki nożnej ! Wychował się w tym klubie a teraz od tak pójdzie do największego wroga... super ! Wszystko po to aby pracować z najlepszymi ? Dobra, ale ... kibice go kochali... on podobno kochał ten klub. Nie rozumiem go i szczerze nie wiem co o tym myśleć. 
  Na szczęście Mario to nie całe BVB . Mam nadzieję ,że więcej piłkarzy już nie odejdzie...a nawet jeśli to nie zrobi takiego świństwa jak Mario. A najgorsze jest to ,że ujawnili jego decyzję przed LM , tylko po co ? Żeby zdezorientować naszych Borussen ? To w stu procentach chamskie ! 

   Mimo tego co zrobił , będę mu kibicować. Będę wobec tego lojalna. Nie tak jak on wobec kibiców i klubu. Strzelał bramki dla BVB , a ten klub bezgranicznie kocham , więc będę i jestem mu wdzięczna. Będę mu kibicować. Ale nie bayernowi. Z każdą sekundą rośnie moja nienawiść do tego klubu.  Przykro mi ,ale życze z całego serca miejsca w spadku bawarczykom, chociaż będzie u nich grał mój ... idol ? nie wiem...

                 
A wy co o tym myślicie ?

12 komentarzy:

  1. Ja nie mogę tego zrozumieć jak Mario mógł to zrobić. To nie jest wina Kloppa dla mnie jest najlepszy. Nie wiem czy od następnego sezonu będę mogła włączyć telewizor i tak po prostu oglądać go w koszulce Bayernu, nie wiem jak ja to przeżyję. Ale transfer dopiero 1 lipca a przed nami jeszcze mecze LM. Liczę na ciebie Mario mam nadzieję, że nie zawiedziesz kibiców w ostatnich chwilach pobytu w Dortmundzie

    OdpowiedzUsuń
  2. To na pewno nie wina Jurgena! :c
    Gdy przeczytałam tę informację, nie mogłam uwierzyć... Dalej nie mogę! :/
    Mam nadzieję, że Marco za nim nie podąży :c

    OdpowiedzUsuń
  3. uważam, że Klopp jest jednym z najlepszych trenerów na świecie i to w 100% nie jego wina.
    Ale Mario zachował się po prostu chamsko, bo inaczej tego nazwać nie można. Transfer do największego rywala, to po prostu zdrada...mam tylko nadzieję, że nie ucierpi na tym jego przyjaźń z Marco.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak się oo tym dowiedziałam to byłam wściekła na maksa!! jak mógł zrobić coś takiego ?!! no jak ?! dobra rozumiem że chciał zmienić klub, ale BAYERN !!!? bez przesady ! był jednym z moich ulubionych piłkarzy, teraz koniec duetu Reus- Goetze, jeszcze jak Lewy tam pójdzie to dopiero będzie ! nie mogę zroumieć tylko dlaczego tam? w czym Bayern jest lepszy od BVB ? w niczym ! BVB rządzi !!! a Klopp jak dla mnie jest najlepszym trenerem na świecie ! a Goetze zawiódł wszytskich ! i jeszcze ogłosili to tuż przed LM . mogli poczekać trochę a nie już ! zapewne wszyscy go wygwiżdzą i chłopaki nie będą mogli się skupić! a podobno tak kochał ten klub... zawiódł mnie ....

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też się wkurzyłam !! jak?! dlaczego?! to jest bez sensu... a Klopp jest the best!
    Wina Mario! mógł zostać! przecież dobrze mu szło! kocha BVB! a Marco? co się stanie z Goetzeusem?!
    mimo, że mnie zawiódł będę mu kibicować i nadal będzie jednym z moich ulubionych piłkarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma już Gotzeusa jest ... Reus i gdzieś bardzo daleko Gotze grający w koszulce rywala...

      Usuń
  6. Straszne, szkoda że odchodzi. No ale nasze nerwy nic na to nie poradzą. Mimo że odejdzie to i tak będzie według mnie świetnym piłkarzem. Mam nadzieję że więcej chłopaków z BVB nie odejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i wina Kloppa ale Mario też mógł ruszyć głową! Nikt nie jest bez winy! Tak mi spieprzył humor, że jutro matmę zawalę.. Ja po prostu nie mogę już się wziąć w garść. Już Lewy jest bardziej poukładany, ponieważ w ukryciu nie robi takich rzeczy, Robert mówi o swoim transferze otwarcie, że nie wie gdzie, ale jest taka możliwość. A nie tak jak Goetze najpierw mówi że będzie grał w BvB do "usranej" śmierci (sorka za określenie), a potem okazuje się że od lipca gra B.M.
    Upss.. Trochę się rozpisałam, ale gdzieś musiałam. :D
    Wiem że trochę go "zhejtowałam" ale zdenerwował mnie ten Mario. Oby Marco miał trochę rozumu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ... Mnie też wkurzył. Ale doszłam do wniosku ,że jest tylko człowiekiem... jego decyzja..

      Usuń
  8. Przecież Jurgen nie może się obwiniać ,nie ma za co ... To Mario postąpił ... nieodpowiednio ! Złamał serce wielu kibicom ,mi również. Strasznie płakałam gdy się dowiedziałam ,że to jest już potwierdzone przez Borussię ,nie będzie już Goetzeusa :< Mam nadzieję ,że reszta zostanie ... Może Mario kiedyś wróci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trener Jurgen to najlepszy trener jakiego znam. Zastanawia mnie tylko, dlaczego Mario przechodzi do "wroga publicznego nr 1". Poleciał na kasę? Nie wiem czy chodzi mu o grę z najlepszymi, bo najlepsi jakich znam są w BVB. Jestem zszokowana.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem,że Mario zrobił błąd który nikt z fanów nigdy nie zapomni...
    Ale jeśli się jest fanem Mario to nie powinno się go znienawidzić, lecz być z nim sercem, choć nie jest to łatwe :)
    Nienawidzę Bayernu , a jedynego piłkarza którego będe lubiała to... Mario Goetze..
    Właśnie czemu on w tych pieprzonych barach Bayernu..., a nie w najukochańszych Borussii :( !?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje *.* Dzięki Tobie , mam ochotę pisać dalej ! <3